onsdag 25. november 2009

tanker... slitne tanker

har fått resept på¨dobbel pergo nå.. å på noen sprøyter jeg ikke kan navnet på.
lurer på hva det er. hormon sprøyter kanskje?
de skal settes i mage skinnet.
jeg er litt deppa for tiden å er her nok litt lite.. håper likeveldere vil følge meg videre..

har bare mye å teke på for tiden.
ikke bare dette med å ikke få barn.
sliter mye ellers med kroppen å har fått noen kroniske plager i foten..
å bør ned i vekt for foten sliter pga overbelastning pga vekt..

så ja.. nok å tenke på for tiden,
legen sa dedt idag. ja jøss.. du har endel å slite med nå.. ja sa jeg å små lo.. som er en reaksjon jeg får.. det å le. selv om jeg ikke er gla.
så sier legen. men du klarer å ta det med et smil, det er jo bra.
ja er ikke alltid det sier jeg.
nei hun skjønnte det da.
så fort jeg sitter alene så gråtet jeg jo.
prøver å holde humøret oppe ovenfor folk.
men det er ikke lett.
er veldig lett å si jo jeg har det bra..
ikke så lett å mene det da..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar