lørdag 1. oktober 2011

en merkelig følelse

Jeg tok det ganske tungt idag tidlig når testen var negativ, for jeg var på en måte så sikker på at nå var det vår tur, tok jo til å med to tester, for følte den negative var feil.
men to negative, ja det sier jo sitt.

men nå endel timer etterpå, er enda ikke TR kommet. å vel har jeg ikke hatt helt stabil sykluss, men det er fordi fra mensen til egg løsning har det vært forkjellig tid, men fra egg løsning å til mensen igjen har det ALLTID vært 14 dager, å idag er det 15 dager,
puppene er rare idag å, de iser, å stikker, det stikker til nederst i hele magen vist jeg hoster, var småå kvalm idag morges - noe jeg regnet med var pga jeg gråt å var lei, men er kvalm nå å.
jeg øyner et lite håp om at egget kanskje festet seg seint å at det er litt lite hcg enda??
det er virkelig lov å gripe seg fast til håpet så lenge ikke mensen er kommet enda liksom.
jaja.

reiser i vogna ikveld, skal ha med meg bayen på 8 mnd. vi skal nok kose oss der oppe.
så satser jeg på at tr kolder seg unna å at jeg kan teste igjen til mandag - tirsdag å få to streker:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar