fredag 30. september 2011

SKUFFA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sto opp, hadde en god følelse på ting:D
satt meg å do å sjekkt forholdene, ingen tr.. tok en cb, - blenda hvit, det måtte være feil, tok en billig test, blenda hvit, å jeg bare knakk sammen. tårene trillet, dagen er bare bæsj..
hvorfor skal vi aldri få det til?
hva har vi gjort til å fortjene dette???
føler virkelig at hjerte mitt blir knust mer å mer for vær skuffelse..

er så ufattelig sliten av alt dette her prøving å feiling styret, føler håpet om barn bare svinner lengre å lengre bort, kommer vi noengang til å få et barn?
å ikke nok med det, nå kommer vel tr snart bare for å gni det inn, å så skal jeg til med dobbel pergo i 5 dager å så menopur i 3 dager.. sprøyte kroppen bokstavlig talt full av hormoner igjen. jeg som blir så grei å ha med å gjøre på hormoner.. ååå..
jeg er barnevakt for ei søøt jente på 8 mnd denne helga å måtte bare trykke henne godt inntil meg å la tårene trille idag morges. er såååå fælt dette- så ufattelig uretferdig, sårt, vondt, vanskelig..
jeg vet av erfaring at jeg kommer meg ut av dette å, jeg kommer meg opp igjen å klarer å se mot en ny prøve mnd med nytt håp, men denne gangen var bare fall høyden så stor desverre, for hadde liksom sååå håpet, eget produsert egg å greier. åååå

hvor er du lille spire? når kommer du til oss?
når kommer du til oss som virkelig venter på deg, savner deg å elsker deg alerede?
vi gleder oss masse til du kommer, å håper du ikke lar vente på deg så altfor mye lenger,
snart 6 år siden vi begynte å drømme om deg, håpe om deg å lengte etter deg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar