mandag 26. september 2011

drømmer litt

må bare innom med et hei å en klem i natten.
jeg sitter her å håper, drømmer å ønsker at egget som kom av seg selv er gull egget. er nå 9 dpo om jeg ikke tar feil. pos el test 16 sept, neg igjen 17 sept.
har hatt murringer til å fra siden 19 sept. noenganger skikkelig brennende, andre ganger som kraftig el smerte eller mens smerte.
kjennes ut som tr kommer titt å ofte, har myye luft i magen, aldri hatt såå ille med luft i magen som i helga. de rundt meg hørte lufta boblet inni magen, hørtes ut som tordenvær. hehe
vi skal igang med insiminering i Porsgrunn nå vist tr kommer. men hadde vært såå sykt bra om det klaffet av seg selv. ikke hatt el av meg selv på maaaange år. så det er jo litt morro at det skjedde nå liksom

så jeg håper virkelig at det klaffer nå.
er vanskelig å ikke drømme, føle, kjenne etter symtomer osv. men vil jo helst ikke det da. vil bare tisse på en pinne til lørdag å få to streker.
håper dere kan krysse fingrene sammen med meg.
føler iallefall jeg har gjort ALT rett denne pp en liksom.
sluttet å røyke før tr kom forige mnd, ikke rørt en røyk hele denne pp en, ikke en skvett alkohol, har gått turer 2 - 3 dager i uka, alle over 5 km, mer mot en 7 - 10 km pr tur.
tar folat, wild yam, å ellers vitaminer som krom, kalium, selen, sink, magnesium osv.
så føler liksom jeg har lagt forholdene heeeelt til rette denne mnd.
har jo å gått ned 25 kg, å på ul så legen det jeg da håper er gull egget.
så, nå.. nå håper vi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar