torsdag 8. september 2011

4 dager igjen

om 4 dager er det Porsgrunn å sammtale ang prøverør osv. er såå sykt spent.
jeg er under max bmi målet, snik veide meg idag å er faktiusk under 100:D 102.5 er max vekt jeg kan veie. så er sååå fornøyd nå:D
kjenner jeg er såå forvirret ang følelsene mine nå.
har gledet meg hele tiden til dette, men nå, når det nærmer seg er jeg blitt helt opphengt i de på mammanett som har hatt 6 forsøk å enda ikke er foreldre osv.
man henger seg kanskje lettere opp i det negative, det er jo kjempe mange det funker for, som har solskinnshistorier å komme med.
før vi fikk time til denne forsamtalen, da var det kun det posetive jeg så, nå er det liksom alt det andre
hun ene som har hatt 6 forsøk nå, 2 sa, 3 ma å en kjemisk. så det har jo klaffet alle gangene, men ikke funket..
å ei anna som er til på sitt 4 forsøk, frys, å det ikke har blitt befruktet egg engang på 2 av fosøkene.
huff, rart at man skal bli så påvirket av slikt da.

det var mine tanker idag..
men ikke missforstå.. for jeg er såå gla vi er igang. ser for meg en baby i magen kanskje før jul, så jeg er opptimist. må bare slutte å henge meg opp i alt som kan skje..

for jeg ønsker å vil å skal få en liten baby en dag..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar