onsdag 18. januar 2012

da var vi hjemme igjen

vi kom der litt før 11, Mannen måtte levere en sperm prøve. inn på et rom der ja.. sånn.. hehe:
så var det å levere den å vente spent på resultat. 10 min seinere, joda, flott sterk prøve. kom igjen kl 13.
vi soste rundt i Porsgrunn, fylte spylerveske på bilen å spiste litt mat.
å så var det tilbake igjen.
hei hei, hilse på legen. ta av sko å jakke her. å kom inn. her skal du kle av deg bukse å truse å ta dette lakenet rundt deg.
sett deg helt på kanten av denne senga å legg beina oppi disse, ikke sitt på lakenet bare ha det over deg.

nå må jeg vaske deg litt. oki? faktisk vaske inni sjeden???!! oki, sånn, da var det gjort.
så tippet de sengen jeg lå på litt bakover, sikkert for å få hjelp av tyngdekraften eller no ?
å så sette inn en sånn ting som holder det åpent, kikke på livmoren, den er vist litt bøyd, ikke noe farlig med det å heller ikke noe grunn til at vi sliter, bare rett å slett litt bøyd, litt vanskeligere å komme til med dingsen som vist nok var et kateter, som skulle heelt inn i livmorhulen min. men det gikk etter litt bytte av kateter. de trente en annen type. var noe ubehagelig når hun prøvde å svinge det rundt livmoren, men..
så skulle de sprøyte inn 4 ml med spermn. 34 millioner svømmere. knall prøve :D å det som var så genialt var at det er ikke plass til så mye i livmorhulen, derfor så tvinges spermen til å svømme ut i egglederne:D å så kneip hun igjen ett eller anna, litt ubehagelig ja, for å holde det lukket så de ikke kom ut igjen :D det er jo litt kult da.
så var det å ut igjen, kle på seg å sitte å vente i 10 minutter for å slappe av.

jeg spurte litt ang slalom, corebar, trening generelt å om jeg skulleleve normalt.
så sier hun, klarer du å leve normalt da? hehe, er jo veldig spennende dette.
lev som en gravid, tenk på hva du spiser å drikker, ikke røyk. å så kan du trene, men ikke slit deg ut. slalom hørtes koselig ut. knall å fall var vist en eventuell baby så beskyttet for så tidlig likevel. så da får vi se da.
nå er det å vente i 2 nervepirrende uker. å så skal jeg teste onsdag 1 februar.

ønsk oss lykke til da?

1 kommentar:

  1. Spennende! :) Krysser fingre og tær for dere, dette går deres vei!!! :D

    SvarSlett