tirsdag 31. januar 2012

dagen før test dag


Dagen før Dagen. å det føles som dommedag..
jeg går her å er skikkelig splittet i følelsene.. mensen pleier jo alltid å komme, testene er negative å så kommer mensen. etter 6 år med prøving har jeg kun fått 1 pos test.. så odsen for å få neg test er jo myyye større..
MEN.. så var forholdene perfekte denne mnd, egget var stort å fint.
å livmor, slimhinner å alt så kjempe fine ut.
masse svømmere ble sprøytet inn å holdt på plass i 5 min.
murringer har jeg litt her å der, stikkinger litt her å der, men ellers lite tegn til noe..
men det går fint, for vet om mange som ikke hadde noe symtomer så tidlig.

jeg kjenner bare at det er såå nervepirrende.. er igrunnen velsig skummelt..
håper håper håper... men du å vondt det kommer til å bli om testen er neg å mensen kommer..
off..
er såååå lei av neg testernå.. er såå klar for en pos en imorra..
krysser alt jeg krysse kan, ber, håper, drømmer å ønsker..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar