lørdag 23. juni 2012

Drømmer, er jeg sanndrømt?


jeg har drømt i hele natt at det ble 4 befruktede egg. så var vittig når hun ringte idag å sa at det var 4.. hihi
nå får vi bare håpe det blir en baby ut av det å da
jeg har gått rundt nå i 4 dager å sakt hun, så blir det en baby nå tror jeg det blir jente. hihi, men i følge det kinesiske fødekartet blir det gutt da
jeg sa til niesen min som fikk en lillesøster for 3 dager siden, å så mnorro, nå håper jeg det klaffer for oss å, så kan kusinene leke sammen
jeg har å sakt, til espen, kan hun ikke hete..
å så var jeg oppe idag å så på den vogna jeg har å tenkte, gleder meg til å ut på trilletur med henne


å. er så klar for å få en baby i magen, få bli mamma, å .. får lyst å hyle høyt her jeg sitter. er så spent.. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar