tirsdag 5. juni 2012

tanker


Hei.

Heldigvis kjenner jeg ikke så mye til hormonene enda heldigvis.
men imorra begynner jeg på sprøytene
å det blir spennende.
det som gjør meg mest spent nå fremover er at det kan jo rissikere å bli avbrutt pga at det blir overstimulering, eggstokkene blir for fulle. det ender på det værste tilfellene med opperasjon liksom.
jeg kan ikke gjøre brå bevegelser eller løfte tungt fra imorra pga eggstokkene kan vri seg siden de kan bli så fulle av eggposer.
sex er ikke lov fra imorra, å jeg er ikke ferdig med mensen enda. så det var jo festlig liksom. hehe, men men. hva gjør man ikke for dette barnet?
Håper virkelig at det klaffer nå. Det hadde vært så sykt bra.
Først står jeg på fotograf skolen, så får jeg jobb, å så blir jeg gravid? det hadde vært helt sykt bra.
For ja, jeg sto på skolen. å Igår fikk jeg tlf om at jeg fikk jobben jeg var på intervju på:D hurra. Fotograf i barnehage og skole. sååå spennende å morro.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar