torsdag 14. juni 2012

SPEEENT med diger S

Nå er det dagen før dagen. eller, ikke helt. for er ikke dagen før utak.
Men er dagen før ul: Imorra skal jeg på ul å se på eggene, håper det er noen flotte egg på vei da. å helst mange. Jeg ønsker meg virkelig egg på frys å flotte egg generelt.
Idag reiste mannen på festival. litt kjedelig. men men. Har pratet med de i Porsgrunn, å vi skal ikke inn før tidligst Mandag. så han rekker hjem før vi skal dra uansett:D
Idag satt jeg kanskje siste sprøyta, mulig jeg skal ta en imorra å. Men det finner jeg ut etter UL:
Er utrolig rar i tankene ang dette, for jeg har hatt så lite symtomer, litt hodeverk å kvalme, å litt dårlig mage. men egentlig veldig lite av det. Jeg som pleier å bli det hormontrollet. Mannen har til å med skrytt til kammeratene sine om at jeg ikke er blitt no troll denne gangen. Så i mitt hode har jeg fått placebo medesiner? hehe, lurer jo av å til. siden det er så lite hormonelt på gang. Det jeg har merket mest er vel Hetetokter. Føler liksom ikke jeg kjenner så mye i eggstokkene heller. de burde vel kjennes mer sprengt nå om det er mange egg liksom?
huff,  er så nervøs asså... Jeg har vært litt støl å lemster nederst i magen, men utrolig lite. Å med 5 - 15 egg som jeg forsto de håpet på, så burde det kjennes mer sprengt ut vel?
huff, ikke bare bare med disse tankene altså.
godt å kunne dele de med dere da.

2 kommentarer:

  1. Ønsker deg masse masse lykke til imorgen. Krysse fingre og tær for masse egg med topp kvalitet!!! :)
    iskrystaller@blogspot.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Ønsker deg masse masse lykke til imorgen. Krysse fingre og tær for masse egg med topp kvalitet!!! :)
      iskrystaller.blogspot.com

      Slett