mandag 9. september 2013

imorra skal det testes

Jeg hadde mye håp for denne runden. stor tro å mye håp mine små isbjørner.
Jeg var sikker på at denne gangen skulle det gå. å om 9 mnd skulle jeg møte dere. enten i form av en flott isbjørn eller som to.
men når jeg på lørdag kveld så antydninger til blod. da raste  min verden.
Jeg er så redd for å ha mistet dere mine flotte nydelige isbjørner.
søndag morgen, enda litt rosa på papiret.. er mensen virkelig igang? er det over?
har dere ikke klart å holde dere fast?
søndag kom å søndag gikk. mensen kom ikke. eller, det var rosa på papiret to ganger i løpet av dagen. natten kom å ingen tegn til mens.
mandag kom. to ganger i løpet av hele mandagen å var det rosa/brunt på papiret når jeg tørket. men ikke noe i no bind.
håpet stiger jo. mensen min bruker aldri så lang tid på å komme igang.
mange sier at de blør litt i starten. er det lov å håpe likevel?
nå er det tirsdag morgen.
jeg drømte i natt at jeg fikk to sterke blå når jeg testet å at vi fikk en nydelig perfekt liten gutt.
jeg håper så jeg er sammdrømt.
gi meg to blå imorra :D
til nå i natt å til nå idag er det ikke noe tegn på no rosa igjen heller.. det gjør jo at håpet mitt stiger til værs om at dere enda holder dere fast mine små hjertesteiner.
Jeg gruer å gleder meg til å teste imorra. tenk.. nå er dagen her alt imorra. det har gått fort likevel. iallefall de siste dagene nå med litt rosa her å der.
jeg er så spent..
håper såå vi sees i mai mine små isbjørner.
elsker dere.
-mamma-

2 kommentarer:

  1. Spenningen er til å ta og føle på. Jeg kjenner godt igjen disse følelsene som veksler mellom håp og fortvilelse. Følger spent med på deg videre. LYKKE TIL i morgen.
    Hilsen Lene (fra FB gruppa) ;)

    SvarSlett