tirsdag 29. oktober 2013

dag 2 med el test

spennende. ser ut som det skjer ting i kroppen. begynte med el tester igår. igår var det så vidt jeg skimtet "min" strek, å blir så gal. hadde det vært en graviditets test, så hadde den vært pos liksom.. men neoida. bare to streker på en el test.. haff.. men ja, ikke tserk nok til å være pos. ganske langt unna å. men noen el tester så ser jeg ikke antydning engang til streken "min"
men idag, ny test. å min strek er ganske mye sterkere. ikke sterk nok enda. men endel sterkere. så det har blitt mer av det hormonet som gjør at egg slipper i kroppen fra igår til idag. så kanskje imorra eller torsdag at el testen blir pos.
typisk det, da det ikke blir innsett om testen blir pos på en onsdag eller torsdag. Men uansett. blir den pos, så kan vi da gjøre det på den gode gammeldagse måten hehe
Men det er bare gøy i seg selv at det ser ut som kroppen min faktisk lager EL av seg selv nå... det er stort det

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar