torsdag 31. oktober 2013

JEG VIRKER !! hihi

igår, onsdag. tok jeg min 3dje EL test.
å den ble posetiv. så ringte Porsgrunn. seff var den pos på en av de to dagene i uka den ikke kunne bli pos på. så det blir ikke innsett. men el og god gammeldags måte funker kanskje?
spennende å se.
den streken nærmest det grønne er test streken. den andre streken er min strek. det som gjør en EL test pos er at min strek er like sterk eller sterkere en test streken. vil jo si den er det :D hehe..
spennende. skal ta ny test idag bare for å se.
når den er neg igjen. det er jo da el har vært :D
er spent. men uansett, selv om det blir avbrutt  i Posgrunn. så virker jeg. jeg er så gla :D
å vi rekker enda et nytt forsøk før jul. å det er jo knall :D

hihi.. rosa sky sverer jeg på litt nå :D

2 kommentarer:

  1. Såååå bra:-) håper dere klarer det på egenhånd;-)

    SvarSlett
  2. Nå er det lenge siden en oppdatering, hvordan går det? God jul :)

    SvarSlett