søndag 3. januar 2010

back to reality

Siste dag av juleferien. imorra er det back to reality.
det skal bli ekstra spesielt for meg for jeg har hatt "ferie" siden 28 september. har vært lagtidssykemelt pga betennelse i foten.
å nå skal jeg endelig tilbake. å jeg gleder meg masse. det er koselig på småbarnsavdeling i barnehage der jeg jobber. vi er 8 barn. å de er sååå søte.
jeg har snudd helt opp ned på døgnet å var i seng ca 06 inatt/ dagtidlig.
sov til 13 da så sov jo i 7 timer.. men jeg er gørr trøø igjen.. skal holde meg våken da så jeg lett sover i 23 tiden eller noe. skal opp 7 så.
er gørr trøtt for tiden.. noe som på en måte er positivt, for det er vel et symtom på en spire det.. hehe..
ellers lurer jeg på hvordan denne første uka på jobb skal gå når jeg er så trøtt nå.. tenk hva 8 timer med jobb gjør med meg da..
håper det gjør godt med frisk luft å slikt. å at den små uggen heten ikke blir verre.. hehe..
kan jo teste neste helg.
men frem til da får jeg bare holde munn ovenfor de på jobb kanskje..eller vet ikke..
alle vet jo at vi prøver å slikt.
å får jeg to blå til helga så sier jeg det til de på jobb på mandag.
greit for de å vite vist jeg er trøtt, slapp, kvalm, humørfylt og ikke vil løte tungt.
håper sååå det er en liten i magen min nå som gjør meg så trørr og uggen.. å ikke at jeg er halv syk liksom..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar