onsdag 20. januar 2010

åååååååååååååååååå.... sukk

Nå har jeg vært hos legen på ul å sett etter egg. Ingen egg å se;( pokker å. Så nå er jeg på noe sprøyte greier som heter menopur, tatt en sprøyte idag. på meg selv i magen.. Skal ta en imorra å inn igjen på ul til fredag. Funker ikke det skal jeg på full sprøyte kur etter neste mens. Arg altså. Er lei meg, oppgitt, lei å sliten nå. Håpet om å noe gang få bli mor svinner. Men skal ikke gi opp da.
jeg skal få oppleve det å få barn.
gleden med å bli mor.
jeg har så mye kjærlighet å gi til den ungen. så er såå klar for dette nå.
jeg savner babyen min vær dag for tiden.
har ventet å ventet påå få møte den. men det skjer jo aldri.
rart at man kan savne noe som ikke finnes ja..
men det gjør jeg..
savner deg babyen min..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar