fredag 22. januar 2010

nytt lys i tunellen

nå har jeg vært hos faber. Han var meget positiv nå. for nå fant han et egg, muligens et til på vei sa han. så skal ta sprøyte idag, imorra å søndag å. så skal jeg inn igjen på mandag. håååper sååå at det blir et flott klart egg denne mnd som tar imot sambo sine svømmere å fester seg..
måtte vist ikke ha sex på søndag? for i tilfelle det kom mange egg.. haha.. synes jeg ser jeg.
men sier jatakk til 3 jeg.. bedre med 3 en ingen liksom.
å ble jo ikke noe av 2 egg forige mnd liksom.
nå er håpet litt oppe igjen..

eneste som plager meg nå er min høyre side av brystkassa.
har verket der i en uke nå. værts når jeg gjør spesielle bevegelser.
ringe legevakta på tirsdag. de trodde det var noe muskulært å at jeg skulle gi det noen dager.
men nå idag verker det liksom konstant. ikke bare når jeg beveger meg. kjenner det hele tiden.. arg igrunnen..

men skal ikke la det plage meg..
skal heller fokusere på at:
jeg har egg på vei.. weeeeeeeeeeeeee

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar