mandag 25. januar 2010

hmm

For prøve for 3 gang. Går jo pokker ikke å skrive innlegg... Aaaarg. Er sååå lei av at alt går gaaalt. Føler meg heeelt utslitt, tom, sliten og matt for tiden for jeg får slør av duste ting som sykdom, betennelser osv. Åååå når skal det skje noe bra med meg?

Men over til noe Anna. Det var et egg der. Det var nå 15 mm å så lenge egg var over 14 mm sa han at se gikk videre av seg selv. Så han var positiv å sa t onsdag å torsdg bar se magiske datoene. Skal ta blodprøve den 1 februar fornå senom jeg fikk el da.

Nå burde jo jeg juble å hoppe av glede fordi det var et egg. Men jeg er spå sykt sliten, å trøtt av at jeg aldri får noe positivt for tiden.. Men er jo sååå gla for det ene egget da kjempe gla

Satser på full klaff å en nydelig spire..
Vi venter sååå på deg..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar