onsdag 5. mai 2010

el testingen

El testingen min har vært litt frem å tilbake litt kaos å litt slik.


jeg ble ganske fortvilet her en periode.
legen sa el skulle være lørdag, søndag.
men el testene ble bare negative.
mandag kom å det skjedde noe feil. fikk ikke tatt ordentlig.
men den var ikke helt positiv da heller.
tirsdag.. da ble den flott å positiv.
å idag å er den knall positiv.
dette er morro.
min magefølelse på at el var seinere en legen regnet på er san.
jeg får jo el flere dager etter det han sier.
så denne gangen har vi oss iallefall under el.
men noen mener at el egetlig er første dagen med neg test etter pos el test.
fordi el testene blir positive 12 - 36 timer før egget slippes.
men da var den pos igår. å idag. så nå er vel el rundt hjørne kan man tro.


men se på det fine bildet da.
slik var testen igår å den var helt lik idag. juhuu.. morro med min første pos test ever.
tenk at når jeg blir sååå gla for en slik test.
oi hvordan blir jeg da når jeg engang får en pos graviditets test. oi oi..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar