lørdag 1. mai 2010

nærmer seg egg løsning jaaa.. spennende tid

hei hei igjen.
tok første el test igår kl 19.00 er det seint?
den var negativ.
tok idag rett rundt kl 18.00 den var å negativ. men idag har jeg el slim da.
legen mente det var el mellom lørdag å søndag å mellom søndag å mandag.
så blir spennende å se om el testen er pos imorra.
men.. når kommer el slimet i forhold til selve el?
siden jeg har el slim idag liksom.
denne mnd håååper jeg såå på klaff.
venter wils tam i posten å.
håper den er her til mandag. så kan jeg ta på tirsdag kanskje.
gjør liksom hva som helst for dette.
idag spurte typen: hva sier kjerringrådet er beste stilling da?
å hvilket kjønn blir det i doggy? hehe
har vært endel snakk om stillinger å kjønn blandt vennene i det siste. hehe.
idag skal vi grille å han skal ha seg noe øl. jeg dropper det.
regnest muligkropp til å ta imot dette herlige egget..
la det bli baby...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar