onsdag 19. mai 2010

spennende tid

litt spennende.
fra oktober å til april så har legen sakt når jeg har el å så har jeg regnet 14 dager etter den dagen legen har sakt, å da har tr kommet.
denne mnd testet jeg etter el da, for har hatt misstanke om at den ikke kommer når legen sier.
denne mnd kom den jo seinere..
men alle de andre mnd har den nok å komme seinere. men tr har kommet 14 dager etter det legen sa var el dato.
det legen sa var el dato var søndag.. altså søndag som VAR var 14 dager..
men så fikk jeg jo pos el tester tir - fredag. så jeg venter atså egentlig tr fra søndag som var å til lørdag som kommer.
sliiitsomt.
lurer på når jeg skal teste
har liksom ikke symtomer.
har hatt vonde pupper uka før tr har kommet alle disse mnd. men ikke nå..
har fått endel bitte små kviser. pleier få en stor før tr.
er skikkelig humør syk.. det er jeg alltif før tr.
men ellers så er det liksom ikngen symtomer på verken eller.
ikke noe murringer eller følelser i magen.
men nå har jeg heller ikke vært på symtomjakt denne mnd.
prøvd å distansere meg litt liksom.
hmm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar