lørdag 3. november 2012

å vente på skummle tlf en

Den skummle telefonen vil si den tlf en man får dagen etter utak med beskjed om egg har blitt befruktet å eventuelt hvor mange osv.
jeg våknet 07.50.. drømte om tall, 5, 7, 11,  det var de tallene som var mest i hode mitt.
Gikk ned  på do å opp igjen å la meg. jeg sovnet av igjen. ca kl 08.30 ringte tlf en å det kilte i magen.
dama i andre enden sa: hei, det er .. fra fertelitets klinikken.
det er Torunn jeg snakker med?
Ja sa jeg å det knytte seg enda mer i magen. tenk om ingen er befruktet, tenk om bare 2 - 3 er befruktet. sist gang så ble jo 6 befruktet men bare 2 ente opp med å dele seg rett. så det var skummelt.
så sier hun: vi fikk jo ut 23 egg.. 23? jøss.. to mer en jeg fikk høre  igår.
å 11 av de har blitt normalt befruktet.
det vil si at sikkert flere ble befruktet, men delte seg feil. slik som sist.
Så nå håper vi bare at alle 11 fortsetter å dele seg riktig. slik at jeg får endel egg på frys om vi får satt inn på mandag.
jeg er forberedt på at ikke alle deler seg riktig videre. for sist var det så skuffende å forvente 6 egg når jeg kom på mandag å så finne ut at det bare var 2 igjen.
så denne gangen er jeg forberedt på noe mindre. men håper ikke masse mindre.
Siden jeg drømte om 5, 7 og 11 og det var 11 egg. så kanskje det blir igjen 5 eller 7 på mandag da. spent er jeg iallefall..
mega spent


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar