torsdag 1. november 2012

æsj æsj og dobbel æsj

Sto opp kl 05.00 gikk i dusjen å merket sultenkomme. Mannen smørte frokost til oss begge,,
jeg tar talerkenen med mat i armene, å så kommer en underlig tanke over meg.. skulle jeg faste??
jeg løper å finner papirene, å der nederst, men liten skrift. du møter fastende, vverken spise, drikke eller røyke etter kl 24. 
FESTLIG!!!
det var derfor vi overnattet i Porgsrunn sist ja. for at ikke jeg skulle gå så mange timer uten mat. Jeg blir så hissig av meg når jeg er sulten.
å nå blir jeg å gå fra kl 05.00 å til Gud vet når, før jeg får mat. Timen til utak er kl 09.30, vi skal møte kl 09.00 da slik at jeg skal få medesiner osv. Men hjeeelp. dette blir  syyykt lenge uten mat :( huff huff..
ååå.. dette var en strek i regningen. kjøre i 3 timer på tom mage.. huff..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar