fredag 2. november 2012

da var det gjort

Vi var fremme litt tidlig så vi lå å sløva litt i bilen før vi gikk inn.
Kom inn, jeg fik en coctail med piller jeg skulle ta. 3 paraz og 1 vival.
så skulle min kjære gjøre sin bit av jobben. levere prøven sin.
Jeg satt å ventet å kjente virkning av pillene ganske dårlig.
Min mann kom tilbake å smilte søtt å sa at han kunne merke jeg var litt voosie.. hehe..
Så kom legen å ropte oss opp. inn på rommet, av med alle klær nedentil, rundt med laken, opp i stolen, spre beina.
veneflon ble satt i albue kroken, blodet rant å sprutet på gulvet. masse søl.
jeg fikk morfin lignende ting inn der. å lokal bedøvelse inni en viss plass.
så skulle hun stikke. å gid.. idag var det VONDT. jeg røkket til. hun så jeg ble dårlig, Mannen ble sårlig av å se hvor vondt jeg fikk. Så hun tok det rolig å var veldig hyggelig.
Resten av eggene ut på den siden gikk fint.
så var det andre  siden. nytt stikk.. vondt igjen, men ikke like vondt som første. men nok til at tåren trillet litt.
så var det å hente ut på den siden. det var så mange egg at de måtte ta pauser for at hun på labben skulle rekke å telle de. noen av eggposene var tomme, men hva kan du forvente med så mange.
Tilslutt ble det telt  opp til 21 egg.
jeg kunne legge meg over på en seng å ble trillet inn på et rom der jeg skulle slappe av litt. mannen la seg på sengen ved siden av å der lå vi å slappet av i 10-15 min.
Jeg var gørr sulten siden  jeg sto opp kl 05.00 å måtte faste. å nå var klokka blirr rett før elve.
Vi gikk ut i bilen å kjørte å kjøpte oss  mat. Jeg fikk kylling vinger :D nam nam.
vi kjørte hjemmover å jeg kjente ubehag ganske godt i magen. stoppet for jeg måtte tisse, å gud,, det er dritt vondt å gå.. ny overaskelse. sist var det ikke så ille.
jeg er overstimulert så må drikke min 3 - 4 liter vann til dagen.
å på mandag skal vi inn tidlig for å ta en blodprøve å en UL, for å se om det er klart til å sette tilbake egg.
Siden det er fare for blodpropp osv, så kan det være vi får beskjed på mandag om at vi må vente til kroppen min er kommet seg igjen.
Å i så fall blir det ikke insett før i Jannuar. så jeg håper virkelig kroppen er klar til insett til mandag.
kjenner det skal bli utrolig slitsomt å huske å drikke så mye vann.
Men det er vel verdt det vist det kan hjelpe på sjansene for å få satt inn egg til mandag så :D

dette var litt om dagen min så langt.
Nå skal jeg legge meg på soffaen å se litt Charmed mens mannen er hos svogeren min å hjelper å flytte.
Når han kommer hjem skal han lage biff middag til meg. Heldig jeg er altså.


håper dette er meg nå om litt :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar