torsdag 15. april 2010

hva jeg ønsker meg til babyen

jeg har vært å kikket rundt over alt.
har ikke fått to blå enda. men lov å kikke litt likevel..

jeg har falt litt for creeps sine ting jeg.
http://www.creeps.no/
ikke reisesenga, men alt det andre.
tror det blir den kombi vognen, den har det jeg ser etter,
mulig det blir den vogn posen, det pleddet å.
jeg bor jo i vennesla å de har det merke på en butikk her oppdaget jeg nå.

å idag sente jeg en bestilling på sutter.
laget meg mine egne sutter.
3 stk som det står mamma og pappas ønskebaby
og 3 det står mamma og pappas elskling

3 er hvite, en er sort, en lime grønn å en turkis.
altså kan brukes til begge kjønn.
nå håper jeg på 2 blå til mandag.
men om ikke så er det en ny mnd med piller, kur å prøving.
denne babyen måå komme snart

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar