tirsdag 6. april 2010

tussetroll i hode for tiden

jeg har fri idag å jeg.. wee.. spurte om det før påske. fordi har litt legetimer osv.
tenk..
jeg kan sitte her nå å ha et bøllefrø i magen.
hadde jo 2 fine egg denne mnd. å fikk beskjed om å ha sex lørdag å søndag.
så vi har iallefall deobbeltsikret oss.. hehe..
håååper sååå på klaff denne mnd asså.
har hatt el murringer egentlig litt til å fra siden fredag. å hadde det enda igår.
er det liksom normalt? hehe..
men men.. får bare smøre seg med tolmodighet å se hva som skjer.
merker det er lenge til søndag 18 april. da er jeg 14 dpo å det er da jeg har fått TR de andre pp ene.
så jeg satser på å kunne ta test den 19 eller noe.
har jo bursdag 24 å har sååå lyst på 2 blå i bursdagsgave, da blir jeg verdens lykkeligste asså..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar