mandag 19. april 2010

hmm

ja håper tr holder seg unna.
men vist ikke så er det ny kur..
jeg vurderer å dra på apoteket å få tak i ny runde med pergotime. så er det gjort liksom.

er mange som sier de holder en knapp på at jeg blir gravid i juni. så vi får bare se.
vist jeg bare hadde vist at jeg ble gravid i juni så hadde det vært heeelt greit.
jeg kan glatt vente litt til vist jeg bare vet at det skjer snart liksom.
har ei niese på vei i juni. 20 juni skal jeg bli tante igjen. så da får jeg et lite nurk å kose masse med å det gleder jeg meg til.
å det har skjedd ofte i mitt liv at når en har fått så har en ny blitt gravid. så kan godt være meg som blir gravid i juni. bare jeg får unge i løpet av 2011 iallefall.
jeg er så lei av å vente.
håper egentlig jeg er gravid nå da.
men...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar