søndag 4. april 2010

oi oi.. er sååå spent..

har hatt litt oppblåst het å murringer igår å idag.. så satser på at det er eggløsningen som legen regnet seg frem til.. å med sex flere dager på rad i denne fruktbare tiden.. så er jeg sååå klar for klaff denne mnd at det er litt skummelt..
vist det blir klaff denne mnd får jeg termin 29 desember.. da satsaer vi på noen dager over tiden.. å så får jeg jannuar unge.
men 9 mnd.. det er lenge.. jeg vil jo helst ha unge igår liksom..
men blir jeg gravid nå.. så blir jeg verdens lykkeligste å skal greit klare meg de 9 mnd jeg må gå å ruge..
å siden det er 2 egg der så er det jo en sjanse for dobbel lykke..
å tenk om det blir tvillinger..
det jeg har drømt om hele livet
å blir det klaff denne mnd så blir det jo to blå til ca bursdagen min å en baby til jul.. gud for noen gaver det hadde vært.

kryss fingrene for meg alle sammen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar