lørdag 12. februar 2011

det har skjedd myyye

Denne prøveperioden har vært spesiell.
var inne på dag 11 for å se etter egg blærer. han fant 4, men de var små. dette var på fredag. skulle inn igjen på mandag for å se etter at jeg tok eggmodnings sprøyte på fredag og lørdag. alle eggblærene var blitt større. måtte inn igjen på onsdag for å se om noen sluttet å utvikle seg.
onsdag kom, jeg tok ul, alle 4 eggene var store å fine.
så begynte han å snakke om danmark, insiminering, ++, jeg ble forvirret meg gira. å på en to tre satt vi på båten til danmark på torsdag. time på maigaard i aarhus kl 09.30 fredag 11 februar.
kom inn der, skulle ta ul for å se eggblærene, de så INGEN, så da ble jeg såå skuffa.
men de kunne se at livmora og slimhinna var motakelig å de så noe veske der. som de da tror var veska fra eggblærene, for egget ligger jo i vann inni en blære å når det er egg løsning da sprekker blæra og egget kommer ut.
så de mente at egg løsningen hadde vært for 2 - 12 timer siden. så da sprøytet de inn spermen til espen likevel å de tror det er gode sjanser. men de sier å at det fort kan bli 2 da, siden alle eggene var sprekt liksom:D
De var meget fornøyd med sædprøven til gubben å 20. millioner svømmere ble sprøytet rett inn til livmoren min. så nå får vi håpe svømmerne er opplagte og finner et egg og befrukte:D
så nå sitter jeg her da, men en test i hånda som jeg fikk av klinikken. den står det 25 feb på. da skal jeg teste om det har blitt noe. er såå spent. det kiler i magen. klarer liksom ikke helt se fort meg dette. men det er utrolig stas:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar