lørdag 19. februar 2011

tanker, 6 dager før testing

jeg tenker jeg skal teste den dagen jeg fikk beskjed om av legene.. å det er fredag 25, altså 6 dager til. er kjempe spent.
den testen jeg fikk med er sånn de bruker på lehge kontor. fikk med pipett og det skal 3 dråper urin eller blod på den.. hva bør jeg bruke? jan jo liksom stikke hull i fingeren min å bruke blod, men er sikkert lettere med urin..
hva kommer hcg en til først? hihi



er såå spent.
er fortsatt kvalm vær dag. ikke hele dagene, men opp å ned.
det er å opp å ned i stikkingen i magen
opp å ned i humør å.. svigermor har merket at jeg er mer hormonell de siste dagene
hmm..
har enda en utrolig god følelse på denne mnd. men det er jo litt skummelt å.
men jeg går å tenker på hvor mange det er, ikke om det er noen i det hele tatt. men om det er 1, 2, 3 eller 4 liksom
jeg går å tenker på navn,
jeg har funnet ut at jeg vil lage body med made in danmark på, det er sååå rart.
håper virkelig det er noe inni magen ja.
for ellers vil jeg nok syke litt dypt. men igjen, har så stort støtte apparat rundt meg. hele familien og mange venner sitter å venter spente de å. så det er jeg gla for

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar