søndag 20. februar 2011

testing

lurer bare siden det er ei på mammanett som venter mens fredag 25 samme som meg som testet idag altså 9 dager etter el, å fikk positiv test,, selv lurer jeg liksom på om å teste tidlig. men det er liksom så kjedelig da.
for de kan jo vise negativt selv om det er noe der.
jeg ble insiminert den 11 februar.. så idag er jeg vel 9 dpo jeg å da. skal teste til fredag jeg. da er jeg 14 dpo..
men er såå spennende...
har en sååå sykt god følelse å det er litt skremmende..

2 kommentarer:

  1. Venter i spenning med deg :) 9 dpo er tidlig å teste positivt ja...de færreste gjør det...14 dpo er ofte sikkerhetsmarginen for å bli falskt skuffet, men man kan også få svakt positive på 11-13 dpo...min erfaring er at de fleste tester positivt 12 eller 13 dpo av de testetøsene (deres navn, ikke mitt ;) ) jeg følger daglig...er ganske merkelig å være så entusiastisk for de som prøver å bli gravide når jeg er over halvveis selv..

    Men jeg krysser virkelig fingrene for deg nå! Du har ventet lenge nok! (Så håper vi at du slipper den verste kvalmen, og kommer deg gjennom bryllupet uten å kaste opp ;) )

    Gunn Marit

    SvarSlett
  2. jeg testet poitivt sist 8 dager etter 100% sikker el. både tempet og testet den syklusen.

    *kryss kryss*

    SvarSlett