torsdag 24. februar 2011

hehe

den testen jeg fikk med fra danmark som man kan bruke blod på.. så for meg et senario her nå.. . synes jeg ser gubbens utrykk vist jeg løper rundt med en test i hånda å et plaster på fingren.. joda.. jeg bare måtte.. så jeg kuttet av meg fingrern jeg hihi..
nei jeg venter rett å slett til imorra.,
er merkelig med det. men er så rolig..
har så troa på at det har klaffet denne mnd. det kiler i magen når jeg tenker på det, å igår satt jeg å så på barnevogner,, da kilte det kraftig i magen når jeg så en tvillingvogn.. hehe.
så ja..
men så kommer jo usikkerheten da å sier at det sikkert bare er inbilt, at testen sikkert blir negativ osv..
men jeg tror liksom ikke på det..
jeg har tro på denne mnd..
å jeg skal fortsette å tro å håpe til det motsatte er bevist i så fall..
å ja da blir nok fallhøyden stor..
men det klarer jeg å takle. har jo taklet det i 5 år så..
var vel egentlig ganske sikker på svaret sist jeg var gravid å.. å er liksom enda mer sikker denne gangen..
huff..
tenk om det er inbilt..
at jeg har gått kvalm nå i 11 dager bare er tull.. off..
nei..
jeg tror på en spire..
jeg har bedd, håpet, ønsket å trodd så vi krysser fingrene

2 kommentarer:

  1. Fant bloggen din igjennom babyverden og krysser virkelig fingrene for deg :)

    SvarSlett
  2. lykke til.
    Serum er ikke blod rett fra åra foresstenn. Man må ha litt ut, la det synke 30min, sentrifugere det og så trekke ut det blanke, og det blanke er serum.

    Men jeg testet på kvelden 4 dager før ikm og sist på morgenen 6 dager før ikm sist. Så hva venter du på?? :P

    SvarSlett