torsdag 22. august 2013

Heisann. spenningen stiger

det er liksom litt rart å tenke  på nå..
om en uke til sitter jeg her i stolen å er "gravid" mye mulig med tvillinger.
jeg skal sette inn egg til onsdag. å forhåpentligvis får jeg sette inn to egg :D

ul igår viste en fin slimhinne osv.
skal begynne med lutinus til mandag å skal sette inn til onsdag. måtte krangle litt med de om å sette inn to da. De vist har besluttet å slutte med å sette inn to..
men siden jeg ble lovet det sist fersk forsøk. så skulle de se hva de kunne gjøre. hun legen jeg snakket med så jo at vi hadde vært igjennom ganske mye å sa at vi skulle nok få til å sette inn to.
håper inderlig eggene overlever opptining å at jeg får satt inn to.
kjenner meg såå spent. dette er så rart.. kanskje blir jeg gravid med en liten eskimo eller isbjørn, eller kanskje begge..

skulle øke med en progynova pr kveld nå.
men de sa ikke noe om når jeg skulle slutte med de.
skal jeg ta de frem til lutinus, eller skal jeg ta de i tilegg?
skal ta lutinus 3 ganger pr dag jo.. haff kjenner dette er litt vanskelig. så får vel ringe de å spørre.

men ja.. til onsdag kl 12 er det innsett... wræææææææææææææææl

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar