mandag 12. august 2013

velkommen hormonella?

Jeg tok min mann i handa igår morges å sa hadde bra, å håper på at han husker hvorfor han elsker meg. hehe.
men på hormoner pleier jo å bli fælt.
å jeg soim pleier å få sånn 1 av 1000 bivirkninger koser meg meget med bruker veiledningen på disse pillene kan du si.. eller  ikke..
mulige bivirkninger:

uregelmessige og/eller smertefulle blødninger, samt brudd blødninger.
enringer i utflod
premenstruelle symtomer
smerter, ømhet og forstørrelse av brystene
fordøyelsesbesvær
kvalme
oppkast
oppsvulmenhet
magesmerter
utslett
hodepine og migrene
svimmelhet og tretthet
angs
nedstemthet
hjertebank
væeske ansamliger
vekt endring og økt appetitt
endringer i kjønns/seksualdrift
muskel kramper
synsforstyrrelser
overfølsomhets reaksjoner

så hurra hurra.
snakket med endel som har tatt disse i forum osv.
ei jeg kjenner kjente ikke noe til bivirkningene, så jeg krysser fingrene.
de fleste andre skriver:
myye kvalme,
sterke bivirkninger, håper du slipper unna
de er tunge å gå på
osv..
så ja.. litt av vært å glede seg til her. hehe..
jau jau..

så om jeg sitter på besøk hos deg de nærmeste dagene, med giga pupper, bøtte mellom beina, kramper, oppsvulmet her å der med hjertebank angst og utslsett så husk på at dere er egentlig gla i meg :D hehe..

2 kommentarer:

  1. Hehe, huff :)
    Jeg slet med kvalme, svimmehelt, sa og gjorde VELDIG mye rart ol på de, så her syns de rundt meg det var morsomt at jeg gikk på de :p
    En gang vi var ferdig med å spise middag (satt i spisestua), så gikk jeg på badet og la oppvasken i badekaret.. Oppdaget at dette var feil og håpet på å komme ut av badet med oppvasken før mannen oppdaget det, men det gjorde jeg ikke!! Han sto i døra, smilte lurt og spurte om vi hadde fått ny oppvaskmaskin, hehe..
    Om du blir litt slik som meg der, så skriv det opp! Super morsomt å se tilbake på nå :D

    Men krysser fingrene for at du slipper unna bivirkninger ;)
    Mange klemmer

    SvarSlett
  2. Jeg merker veldig lite til Progynova sine bivirkninger. Jeg har kun ømme pupper og er litt svimmel innimellom. Så er jo ikke sikkert at du blir helt sprø av medisinene :)

    SvarSlett