fredag 11. juni 2010

heisann sveisann

joda..
sitter på mammanett å skriver masse med folk. blir inspirert, deprimert, gla, oppmiuntret å alt på en gang der inne.. hehe.
elsker mamma nett.
er så mange snille gode jenter der..
skrev igår der inne at jeg har murringer i magen å vondt i hofta.
da mener noen at det kanskje er feste murringer. å det kan stemme med tiden. 7 dager siden el.. så ja.. lov å håpe. 7 dager til tr skal komme.. men hun er ikke velkommen..
mange på mammanett å nettby har sakt lenge de tror juni er min nd.
å iforgårs trakk jeg noen tarott kort på nett.. bare for morro.
å de sa begge to at en graviditet var nærstående, barn i livet mitt var en veldig reel greie nå å at jeg nå var i min mest fruktbare periode.
så ja.. hehe.. tilfeldig eller ikke så er det jo litt morro..
vet det ikke er noe fasit med spådom å tarott.. men det er bare sånn for itt morro.. å så er det jo gøy om det stemmer..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar