tirsdag 22. juni 2010

oppdatering

nå blør jeg liksom som en vanlig mens. å det er noe koagulert blod å som kommer.
så jeg tviler på at dette holder..
vist ikke det er flere inni der da å at det er en som ikke klarer seg.
men har en dårlig følelse ja..
det er skikkelig tungt idag. ligger her med oppblåst mage, mens smerter å blør.
tanken på at hcg en stiger på neste prøve er helt ute. dette går ikke godt.
men..
håper jeg ettervært klarer å se det positive i det. vi klarer det med hjelp av pergotime. vi trenger ikke prøverør.
men nå er det bare fælt.
vet at flere blør i starten, kjenner flere som har gjort det å.
men dette er ikke bare litt blod, å så er det smerter i tilegg..
jeg føler meg lsikom ikke så gravid lenger. puppene er ikke ømme..
jeg er veldig kvalm da.. men tipper det er pga alt jeg gjår igjennom..
off.. dette er et slit..
jeg vil å skal bli mamma endag.. men nå ser det bare mørkt ut..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar