mandag 21. juni 2010

æsj æsj sæj

fikk ikke time hos faber før 5 august..
det er jo drit lenge til..
å så tok jeg en sånn test fra billigtester.no idag..
å den ble negativ..
den kan seff være ødelagt eller kreve mer hcg en clear blu sine..
men det gir meg INGEN god følelse nei.
er så forvirret nå.
jeg vet jeg er gravid for to positive tester lyver ikke.
men blir redd for at spiren har sluppet taket siden testen idag ble negativ.
men får bare holde motet oppe.
er det en spontan abort på gang så vil jeg jo begynne å blø..
har vært på apoteket å kjøpt meg urinprøve glass.
går enten ned på legekontorets lab med den idag eller imorra tidlig.
vil liksom få det bekreftet av en lege.
men om den nå blir negativ hos legen.. så må jeg nok kikkes i musa..
for jeg er gravid.
kanskje jeg mister.. nei..
off.. slutt å tenk..
ta det rolig å slapp av..
to positive tester lyver jo ikke.. får bare håpe lille spire klamrer seg fast.
prøve å trøste meg med det at vi vet iallefall at det funker med pergotime..
så om det går galt denne gangen så vet vi at det funker, så vi trenger ikke tenke prøverør enda da..
men kjære lille vakre.. du skal holde deg fast..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar