tirsdag 1. juni 2010

ny ultralyd

igår var jeg på ul. Han fant 3 store å en litt mindre egg blære. Jeg må inn igjen til onsdag for å se om alle har gått videre. Da er det mange egg. Men sjansene for at alle blir befruktet er jo små da. Skal ta el tester å for sikkerhets skyld. Er flere på mamma nett å på Andre forum jeg er i som har sagt siden jannuar at de holder en knapp på at jeg blir gravid i juni. Å nå er det jo store sjanser for det. Håper alle som hat spådd meg gravid i juni har riktig. Spennende å se..
det er litt rart å tenke på at det er mange egg der nå med tanke på at jeg ikke har el av meg selv.
men nå kommer de ramlende.
hehe.
håper sååå at 1 - 2 av de eggene er kjempe fine, å at de blir befruktet å fester seg å at jeg får en baby snart.
sitter mye å koser meg med den nye lille nydelige niesen min.
håper hun smitter meg. de sier jo det at baby koos ofte gjør deg mer fruktbar pga noe hormoner som utløses når man er rundt spebarn.
så får håpe det er sant.
er sååå klar for en liten baby nå asså.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar