torsdag 24. juni 2010

venter på "dommen"

har vært på sykehuset.. var der kl 9 ca.
de skulle sende svarene til min gyn lege.
får vite noe kanskje i ett, to tiden.
så må bare vente å se..
er meget spent.
kastet opp idag tidlig. sikkert pga nerver.
vist det enda er en spire der så får jeg jo verdens beste å største nyhet å glede.. så er veldig spent.
om det da ikke er noe der. så vet jeg at jeg kan bli gravid.
men jeg har mistet mirakelet mitt.
så det er mye følelser i sving idag.
men føler meg bedre.
var en tur i sentrum på handelens dag å fikk kjøpt meg to bukser å en topp.
så mange gravid mager å barnevogner.
det var vondt.
holdt på å kjøpe litt baby tøy..
men gjorde det ikke.
håper jeg snart får oppleve en stor voksende mage å det å få bli mamma..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar