tirsdag 22. juni 2010

vente til torsdag før jeg vet noe..

hadde time 13.15 kom inn rett før tre.. det var leeenge å sitte å vente.
tok en hcg prøve. men den får de ikke vsar på før til torsdag for de får ikke sendt den før imorra.
legen ville derfor at jeg skal gå på sykehuset kl 0800 på torsdag å ta en til hcg prøve. for da får han begge svarene på torsdag å kan se om hcg nivået stiger eller ikke.
han tok å en ultralyd, men det er jo veldig tidlig.
hn synes han så noe.. men så mistet han det bilde å fant det ikke igjen.
så han kunne ikke si noe fra eller til. men han sa at så tidlig var det nesten umulig å se noe på ul uansett.
så så han bilde av testen å bekreftet at den var positiv å synes det var så søtt at jeg hadde tatt bilde.
han ha meg et klapp på skulderen å sa ay jeg skulle slappe av å prøve å tenke positivt.
så skal snakke med han til torsdag.
men du å lenge det er til..
jeg blør mer nå, å har igrunnen litt smerter å.. ikke bra nei..
men har fått det bekreftet av gyn legen at jeg iallefall har vært gravid..
å det er en stor seier.
det funker med pergo.. nå må det bare klamre seg fast å..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar