onsdag 23. juni 2010

blør masse, verker, svimler å er kvalm

er ganske sikker på at dette ikke går bra nå..
at det er over for denne gang. jeh skal ikke gi opp..
men akkurat nå må jeg bare få føle på at det er jævlig.
men jeg vet nå at de pillene funker å at jeg kan bli gravid å det er meget godt.
men akkurat nå er det bare vondt.
skal på sykehuset imorra tidlig å ta ny hcg for å se..
får svar imorra ettermiddag.
er ikke noe mer de kan gjøre fra eller til.
er for tidlig å se noe på ultralyd å.
så kan desverre ikke forlange noe.
håper bare at vist jeg mister å ikke det er flere der inne, at jeg ikke trenger utskraping.
jeg skal på konsert på fredag å i bø sommerland på lørdag.
kjempefestlig med masse blod i badeland da.
fysj.
jaja.. godt det finnes ob..
men,..
er det en spire der enda så får jeg holde meg hjemme å slappe av tror jeg.
å dette er ikke mye morro nei.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar